pupus dah sayang
Monday // 0 comment(s)

hi. semakin hari semakin aku tak percaya sama cinta. apatah lagi kasih sayang. nak tau apa aku rasa? aku rasa berbakul sudah aku limpahkan kasih sayang pada manusia yg langsung tak tau hargai aku. aku tau mama lagi sayangkan kucing dia dari aku. aku tau itu. walaupun niat dia hanya nak perli tapi aku tau dia seolah olah baik aku sayang kucing dari sayang anak yg degil tak dngr cakap. it doe break my heart into pieces. sebab aku sungguh tak pernah sayang orang lebih dari aku sayang mama apatah lagi binatang. kadang kadang aku rasa takda air mata mama utk aku bila aku mati. sebab semuanya dah kering dek kucing yg barangkali mati lebih awal. hati aku hancur sikit sikit sampai tiba satu saat aku dah takda hati takda jiwa sebab semuanya sudah lebur . dari kecil sampai sekarang mana mungkin aku boleh baik dgn syahir. syaitan sibuk menghasut tapi aku tak tau kenapa perlu syahir. kenapa bukan luqman bukan asyraaf. aku marah sangat dengan syahir sebab dia pentingkan diri. mama mungkin tak nampak sebab bagi mama itu benda kecil tapi bukan ma. kita punya adab. bukan gitu caranya. aku paling menyampah dgn budak manja. aku puas dididik dengan tiada mama disamping aku atau lebih mudah tiada ahli keluarga di samping aku setiap masa. jadi aku memberontak bila syahir lagi manja tak pandai hidup berdikari semua sudah ada depan mata. aku tak rasa itu semua dalam 3 tahun ini dan bakal bertambah tahun aku untuk tidak bersama mama. ingat ini  elok elok.aku menjauh bukan kerna aku mau lari salah sungguh tafsir sebegitu. aku jauh dari orang yg aku sayang sebab aku tak mau benda buruk berlarutan mungkin boleh jadi pertumpahan darah. bukan sebab aku nak lari bodo. mungkin benar kata imam muda asyraaf. jangan sampai Allah turunkan bala kepada kamu utk ikatkan silaturahim itu. kalau itu jalan yg terakhir dan terbaik maka aku redha. aku terima seadanya. sudah aku penat aku nak tidur. bye assalamualaikum

Post a Comment