HI 2016
Saturday // 0 comment(s)

Assalamualaikum everyone and hello. well its 2016 now. theres just so much that i learn in 2015 but more specifically is about friendship. aku pernah dibackstab dinganjing di kutuk oleh kawan sendiri. i mean they are human kan so what da ya expect. aku pun pernah nganjing kutuk semua tapi takdalah sampai sanggup nak backstab kawan sendiri. 2015 is so banyak dugaan and penuh dgn air mata. i thought that aku takkan nangis 2015 yg lepas tapi aku silap aku banyak sangat nangis. oh ya and about irfan that guy that once i love dia dah boleh pergi mampus dgn miranad(bukan nama sebenar) orang cakap buat apa nak bermusuh-musuhan dgn dia padahal dia pernah bahagiakan kite dulu. lol wake up guys ! tu dulu. kau nak sejarah berulang kembali mcm pemimpin buat sekarang ke. i dont knowlah apa masalah dia for all the things that he did to me i just have to say alhamdulillah. aku tak tau pula nak game orang sampai sanggup call aku guna phone rumah sebab aku tak contact dia 3 hari berturut-turut. nah sekarang ni aku nak bersikap pergi mampus je. dan for the haters aku bersyukurlah ada orang yg sanggup ambil berat nak tau perkembangan isu semasa aku. oh thanks guys. i appreciate it. tak aku tak marah pun. im just happy with my life now. the thing is aku tak boleh duduk rumah. aku tak produktif langsung duduk rumah. and ive done so many dosa with my mom when i duduk rumah. so better aku kahwin kot or just stay far from here. makin duduk sini makin sakit hati. entahlah weh. its better for me to migrate. beb aku tak running from my past and my mistakes. i want to kurangkan dosa towards my mom my family and all the people i love. i dont want to be mad and hurt for my mistakes that i did, i want a peace zone. act i think i need someone that can be my friend and my family in the same time. sebab tu aku suka duduk hostel. i felt ease there.


SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH ADIK-ADIK. goodluck for spm dear sigsian and tmers. May Allah ease everything. high school is an exciting rollercoaster. try to feel the fun. so bye! wish me luck for my future

No hope, just lies And you're taught to cry into your pillowBut I survived

Post a Comment